سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

بی شک گدای خانه ات آقا شود، حسین/ هر قطره زود پیش تو دریا شود، حسین!/ فیض گدایی تو به هر کس نمیرسد/ باید که زیر نامه اش امضا شود: "حسین"
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
دیگر امکانات
مطالب اخیر وبگاه

                                     به یادش و به یاریش

دل من در پی یک واژه ی بی خاتمه بود

                                        اولین واژه که آمد به نظر فاطمه بود.

سلام

اول از همه ایام فاطمیه رو به همه تسلیت عرض می کنم.

علّت این همه تاخیر در نوشتن مطلب اینه که بخت با من یار بود و من تونستم سه شنبه به خونه برم و اندکی از درد دلتنگیم بکاهم!

درد دلتنگی!شاید هنوز هم خیلی ها به خاطر این خصوصیت به من بگن بچّه!اما من این بچّگی رو دوست دارم... 

چقدر برگشتن سخته اونم وقتی که فقط تونستی 3 روز در کنار خانوادت باشی و از جرعه جرعه ی عشق و محبّت اونا لبریز بشی!

موقع برگشت دوباره بدجوری دلم گرفته بود امّا به خاطر مادرم به بغضم مجال وا شدن رو ندادم چون می دونستم که اونم یه بغض وا نشده تو گلوش داره که بهش اجازه ی خودنمایی رو نمی ده!

بگذریم تا بغضم همین جا پشت کامپیوتر باز نشده...

وقتی به هیئت برگشتم خیلی خوشحال شدم چون معصومه(بهرفتار) برای دیدن بچّه ها اومده بود و من دوباره می تونستم خیلی چیزا ازش یاد بگیرم.امّا حیف که ساعت 1 امروز برمی گرده!

.

.

.

و امّا دوستی که در مورد یکی از جمله های وب لاگ سوال پرسیده بودید و میزان اطمینان منو در مورد این جمله خواسته بودید(انسان کامل انسانیه که می دونه با دستهای خاکی نمی شه کارهای تمیز کرد،پس اول دستهای و جودش رو می شوره و بعد تصمیم می گیره که جامعشو درست کنه...)،

باید خدمتتون عرض کنم که :

فکر می کنم این حرف ها دیگه (به قول خودتون (تو کامنت های قبلی)) تکراری شده و نیاز نباشه خیلی در موردش توضیح بدم.امّا چون پرسیدید می گم:

از قدیم گفتن:آنچه از دل برآید ،لاجرم بر دل نشیند...

وقتی من هنوز خودم به چیزی که می گم عمل نمی کنم،چه طور انتظار دارم کس دیگه ای که این حرف رو از من می شنوه به اون عمل کنه؟

خودتون هم حتما شنیدید که گاهی مواقع یک جمله ی یک شخص خودساخته و پاک به کل آدم ها رو متحوّل میکنه امّا رساله هایی که برخی از افراد حتی با ادبیات خیلی قشنگی هم برای آدم می گن هیچ تاثیری در افراد نداره یا تاثیرش خیلی سطحی و زود گذره!

درسته که گاهی شخصی که خودش خوابه با یک غلتیدن و خوردن دستش به صورت کناریش اونو بیدار می کنه امّا این طور مواقع بیدار شدن به خود طرف برمی گرده که چقدر می خواد که بیدار بشه!

 من ترجیح می دم اول خودم بیدار بشم و بعد بقیه رو بیدار کنم...

البته این یه مجوّز برای کم کاری نیست که بگم چون هنوز خودم خوابم پس نباید کاری کنم.نه!شاید کناریم خودش می خواد که بیدار بشه ...

حالا بهتره یه نگاهی به خودمون بیندازیم:

خوابیم؟

بیداریم؟

یا خودمونو به خواب زدیم؟...




نویسنده در یکشنبه 87/3/5 |

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
برچسب‌ها
طراح قالب
ثامن تم