سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

بی شک گدای خانه ات آقا شود، حسین/ هر قطره زود پیش تو دریا شود، حسین!/ فیض گدایی تو به هر کس نمیرسد/ باید که زیر نامه اش امضا شود: "حسین"
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
دیگر امکانات
مطالب اخیر وبگاه

این روزها،روزهای فاطمه(س) است و این شب ها،شب های علی(ع)است.

با خود می گویم چگونه در عمرهای کوتاه و محدود،این همه جوشش و شکوفایی!جوششی که از مرز قرن ها گذشته و از محدوده ی جغرافیا و تاریخ پر کشیده و حتی این دل خسته و این کویر تشنه را در خود گرفته است.

بارها با خود می گویم:یک لحظه و این همه ارزش؟!نه سال و این همه استمرار؟!همین لحظه از بلندگوهای دور و خسته می شنوم:«فاطمه امّ ابیها» و در جواب فرشته ها در مورد اصحاب کساء می شنوم: «هم فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها»

رسالت و ولایت و امامت را،فاطمه رابط است و پیوند.

اگر بیشتر گوش بدهیم می توانیم صدای حزن آلود علی(ع)را از مدینه ی رسول بشنویم که با چشم اشک و نوای غربت می گوید:اندوه من همیشگی و شب هایم شب زنده داری خواهد بود.

راستی این فاطمه(س)در کجا ایستاده که علی(ع)این گونه از او می گوید؟این چه انس عمیقی است که این گونه حزن سرمد می آورد؟این چه خورشید در خاک نشسته ای است که اینگونه شام دیجور به دنبال می کشد؟

من از فرزندان فاطمه(س)،از آن کهکشان های حلم و حماسه و فریاد و از آن خانه ی مبارک،حرفی نمی زنم.من فقط از فاطمه(س)می پرسم،راستی در او چه درخششی است که تا امروز در چشم ها و دل ها نشسته است و راه ها را نشانه می زند؟...                                برگرفته از کتاب روزهای فاطمه(استاد علی صفائی حائری)  

 

 




نویسنده در چهارشنبه 88/3/6 |

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
برچسب‌ها
طراح قالب
ثامن تم